C'est moi :)

C'est moi :)

fredag den 29. marts 2013

Godmorgen.....Host Host....eller middag (kl12:00) ;)
Det har været et par begivenhedsrige (også liiiiidt for meget) dage i Los familios ! Forrige tirsdag da jeg kom hjem fra en dejlig eftermiddag date med en veninde kom min mor mig humpende i møde, ( nærmest som klokkeren fra Notre Dame).... Hun havde faldet, og istedet for at søge hjælp, næ nej! Så fortsatte hun med at hente børn og passe dem selv :/
Jeg kunne godt den var helt galt ..så ind med hende på skadestuen, og 5 timer senere et stykke arm i gips og  2 krykker til den kraftigt forstuvede fod!!
Jo-  !!!!!!!! Så nu kunne jeg så se frem til 4 uger med at passe min familie .... På 3 1/2 barn, samt en mor der nu både skulle mades og bades :/
Godt så, dyb indånding ...overskud og det klarer Mutti her snildt ...... NOT!! Fes rundt med evig dårlig samvittighed i en hel ugen....hver gang jeg ikke lige kunne komme forbi hos moreller indbyde til aftensmad, ramte den forpulede dårlige samvittighed :(
..........så nu kommer den part hvor den Freudianske læser helt klart villeråbe vagt i gevær og sige, du gjorde det med vilje!!!!! Men Nej det gjorde jeg ikke!!!
Hvad er det så jeg har gjort.......???? Jo jeg har såmænd for ligesom at komplicerer mit noget så enkle liv med at skære mig i fingeren på en total stump genstand ( det var den bare ikke skåret)!! Så jeg måtte igennem en 6 timers hyggelig venten lå skadestuen og 2 sting dom bevis herfra :(
Øv!!!!!!!!
Typisk mig, og så irriterende!
Og for ligesom at toppe min egen uheld i uheld. så bliver lillefisen syg dagen efter og må til lægevagten, lige netop den morgen hvor jeg står og skal have 15 mand til morgenbord, som en del af en tradition til det mc træf der afholdes på Torvet i Esbjerg skærtorsdag !!
Og lad mig da lige hælde en my harme ud her!!!! Jeg ringede til lægevagten kl 08:15 om morgenen skærtorsdag og får Telefonsvarer...gå til egen læge efter kl 8!!! Jeg tænkte det kan da ikke passe på en


 helligdag! Men nå, måtte jo forsøge egen læge....hvor jeg blive sat i kø til at tale med en læge (Telefonsvarer) som nr 3 i køen!!!
Når at dække morgenbord, gå i bad, få resten af familien i tøjet, ordne pålægsfade....og da er jeg kun nr. 2 i køen ...... På det tidspunkt oser frustrationerne ud og jeg er klar til at slagte alle medlemmer af familien herhjemme! Så da Lars (gemalen) spørger hvorledes cherrytomaterne skal skæres reagerer jeg måske bare en my voldsomt :/ ups!!!
Jeg træffer beslutningen om at køre ind til lægen mens jeg stadig er i kø på telefonen. Når derind...og ikke en sjæl!!!!!! alt er lukket ?...
Hvad dælen!!!??????? Ringer igen til vagtlægen og tadaaaaaaaaaaa kommer lige igennem. Skalles dame i den ende af telefonen for jeg var på det tidspunkt i den rareste at kommunikerer med:( ja for Søren som hun sagde" vi kunne heller ikke forstå at der ikke var noget der har ringet ind i 45 min, indtil vi fandt ud af at ...hovsa vi var kommet til at sætte svaren til en ganske almindelig torsdag, fremfor helligdag!!
Hvad kan jeg sige andet end >%*+£$€^##}><€$£$>^#~!!!!!!!!!!!
 Ind med pjevsen...penicillin og hjem og varte 15 mand og der læææænge havde indfundet sig:/
Så burde historien vel få ende her, meeen næ nej sådan er det bare ikke i mit liv!! Da jeg endelig i går  aftes skulle slappe af med de tre øgler....manden og resten af det snillerede slæng var sendt ud af døren....ja så ser jeg at begge mine sting er gået op!!  Og som forholdsregler ringer jeg til skadestuen for at sikre mig jeg forholder mig korrekt til det....kræver de at jeg kommer ind!!!!!!! Jeg siger op til flere gange jamen det bløder ikke, og i kan da ikke sy det igen og jeg klistrer bare et hello kitty plaster på.....men nej- ind skal jeg!!
Så i går aftes bliver himmel og hav sat i bevægelse for at finde en der kan være ved børnene og en der kan køre mig (gør møgondt at skifte gear )
Ind på skadestuen og 35 min senere bliver jeg vist ind på en stue........40 min senere dukker en læge op ...kigger i 1/20 af et sek og siger " det kan vi ikke gøre noget ved" ......... Og mit svar: det sagde jeg jo nok"





Han sagde at det nok ikke vil blive det smukkeste ar da den er genflækket, men det bedste han kan gøre er at sætte et plaster på!! HVILKET han ikke har! Jeg siger drop det jeg har hello kitty plaster derhjemme :/
So thats the Way the cookie crumples!!!
God påske derude......jeg tør næsten ikke tænke tanken, men måske vi kan få en afslappende dag idag?????


Ingen kommentarer:

Send en kommentar