C'est moi :)

C'est moi :)

torsdag den 3. januar 2013

For dælen...!

Det er for vildt!..............
Her sidder (halvligger) jeg i sengen, og vupti ti du, tra la la la ! Så har jeg da lige oprettet en blog:)

Men Fru Tornby- hvorfor, og magter du det?????- ja!, gu' gør du.
Jeg har længe søgt en måde at få alle mine tanker, snoet og kringlet som de er ud........
Det er muligt de er dødsyge at læse om, men my God det er fedt at komme ud med dem....lovning it al Gustav style ;)
Min datter på 2 ligger lige nu og brummer sødt ved siden af mig, og min mand trækker vejret i kor med hende.....sweet :)

Hvem er jeg:
Jeg er en underfundig skøn og skingrende sindsyg kvinde der ligesom så mange andre kvinder er fanget i krop,hus og have :)
Jeg er 36 år, har 3 vidunderlig og skide irriterende børn en pige på 9, en knægt på 7 ,og en lille pige  på 2!......og nej hun er ikke en smutter!
Jeg er uddannet lærer og eeeeeelsker mit job, bare ikke den ramme den er blivet sat i :/
Nå det vil jeg måske komme ind på en anden dag......
Min primær grund til at blogge er for at få min historie omkring mit sygdomsforløb ud!
Jeg er ikke alvorligt syg i den forstand som kræft og så....
Jeg fik en discuproplaps ( omtales laps...ellers for lang at stave til;)) i 2007 og en mere i 2010. Begge gange optrænede jeg mig selv uden operatione og blev fuld funktionel begge gange.....synes selv jeg var den sejeste .....
I efteråret 2011 kom jeg ud for et uheld. Jeg væltede mens jeg havde min dengang 1 årlige datter i armene baglæns ned i en legebil og slog hele mit lænd !
Jeg mistede følingen i begge ben og fik vanvittige smerter i lændet.....
Siden den dag har jeg været sygemeldt fra mit job....

Denne blog kommer til at handle om hvordan systemet har nedbrudt mig fra at være en handlekraftig, selvsikker kvinde der havde ambitioner i livet og brugte mine kompetencer til fulde....til at være en ussel,fyret,  mistænkliggjort nasser, der skal trues på mit levebrød (sygedagpenge) og daglig gå i seng stortudende kl 20 dels fordi smerterne er for store men også fordi psykisk kan jeg ikke engang overskue at sidde inde i stuen ......bum bum!
Nå hvor var det jeg kom fra?????? Nå, ja....godnat derude :)
Zzzzzzz



Ingen kommentarer:

Send en kommentar