C'est moi :)

C'est moi :)

søndag den 6. januar 2013

RallyKørsel på skolevej......:/

Fredag morgen.....vil lige være den der overskudsmor der siger til sønnike ...jeg kører dig lige i skole-skat ;)!!
Hvilket jeg gjorde og ding Dong filli ón gong gong brag og pi...og lo... Og !!!!!! Det var jo pi.hamrende mørkt kl bæ. Om morgenen og så har kommunen , de geniale mennesker lavet et nyt helleanlæg lige før jul, på en vej uden gadelygter endnu (typisk!!)
Så der kom jeg tullerende og chattede med sønnike om løst og fast, og vil lige und at få en gammel Suzuki 50 (knallert) som frontfigur og laver en skøn næsten ballet agtig bue udenom da det fuc...g helleanlæg lige pludselig er der (uden pæl i midten med refleksskilt... Fordi det er en overraskelse ;))
For sat.. Sådan en Citroën zsara kan jo nærmest flyve :/
Jeg bandede og svovlede værre end en havnearbejder, og jeg der var det så at ideen om overskudss-supermor lige smuttede i svin...helleanlægget!!
Nå, men sønnike blev afleveret i en bil hvor alt rallede og larmede og den nærmest hoppede som om vo kørte på et ekset hjul, og når jo...rattet vendte skævt for at køre ligeud ...
Min kære lille pode var total hvid i pæren da jeg skibede han  ud og prøvede at vinke roligt og glad til ham....det lykkedes ikke!
Nå, men hjemad det gik i hurlumhejbilen.....og til det frygtede samtale med.....MANDEN!
MANDEN.....som var kørt på arbejde  en time tidligere skulle jo informeres og min taktik var: ring nu med det samme, så kan han nå at rase ,råbe og skabe sig tosset på arbejdspladsen inden weekenden med os dødelige væsner startede kl 16;)
Det var ikke så meget det at skulle sige det.....(for der var jo slet ikke min skyld, vel???!!!!)
Meeeeen vi havde lige haft et møgirriterende skænderi, og så skulle jeg nu til at sige at bilen opførte sig mærkeligt, fordi jeg kørte rally med vores søn, på vej til hans skole----knap så smart lady:/
Nå  shit happens eller sådan noget......MANDEN er jo så heldigvis en handyman....og vupti så var den fixet igen;)



Min skønne søn<3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar