C'est moi :)

C'est moi :)

onsdag den 9. januar 2013

Hvorfor nu det?????

Godmorgen, formiddag eller nat nat afhængig af livsstil ;)


Så er det lige jeg skal ud og have en lækker frokost i town today :)
Ja, så ville jeg jo egentlig gerne se lidt lækker ud........meeen nej sådan er det jo altid for mig!
Når jeg gerne vil se sweet,lækker, sej eller fancy ud sker der altid det at jeg ligner crap!!!
Det kan være sig en kæmpe bums på størrelse med et månekraterne...en virkelig dårlig hårdag.....
Meeeen idag har min krop opfundet en ny og pisseirriterende måde og få mig til at ligne en noller....et BYGKORN!!!!!!!!!
Jeg har nu et monster bygkorn i mit ene øje, ja det er nærmest som om en hel silo af korn har taget plads i mit øje :(
Ja så kan det jo være total lige meget med hår,tøj og sminke.....jeg kunne lige så godt komme i mit nattøj med morgenhår, for ingen ville ligge mærke til andet end det ski.. Bygkorn!

Måske den også skal fodres, og have sin helt egen plate til frokost?
Go' dag derude...nu vil mit bygkorn og jeg ud på strøgtur :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar